Coroane dentare

Restaurați-vă și îmbunătățiți-vă zâmbetul cu ajutorul coroanelor dentare!
Coroanele dentare sunt „cape” plasate deasupra dintelui sau dinților deteriorați. Scopul plasării coroanei este de a păstra forma dintelui, restabilindu-i în același timp funcția estetică. Se pot folosi diferite tipuri de coroane dentare precum porțelan, metalo-ceramica, ceramică, e-max si zirconiu. Atinge perfectiunea pentru dintii tai imperfecti!

Beneficiile coroanelor dentare:

-Înlocuiți “plomba”

Ele ajută la înlocuirea cariilor mari din dinți, care nu pot fi acoperite cu plombe dentare

-Îmbunătățiți estetica zâmbetului

Prin prevenirea alinierii greșite sau a dinților strâmbi, coroanele dentare ajută la îmbunătățirea zâmbetului

-Previne fracturarea dinților

Deoarece coroanele dentare ajută la întărirea dinților, ele pot preveni fracturile sau cariile dinților adiacenți

-Protejați dintele mai putin rezistent

Cu ajutorul punților și coroanelor dentare, vă puteți proteja dinții de ciobire sau rupere

-Acoperire

Coroanele dentare pot ajuta la acoperirea unui dinte sau a unui implant dentar

-Preveniți bolile parodontale

Coroanele dentare vă ajută să vă protejați dinții de bolile gingiilor și alte infecții ale sănătății dentare

Sunt cu adevărat necesare coroane dentare? Daa….pentru:

• Risc de infecții ale dinților

Spre deosebire de oasele rupte care se pot vindeca în timp, un dinte rupt nu se poate vindeca și, prin urmare, necesită intervenția imediată a îngrijirii dentare. O coroană dentară ajută la prevenirea ruperii sau infecțiilor ulterioare a dintelui.

• Cariile larg răspândite ale dinților

Dacă un dinte cariat nu este tratat și acoperit cu o coroană dentară la timp, atunci poate duce la o carie pe scară largă a dinților vecini. De asemenea, bacteriile din carii pot afecta și alte zone ale gurii.

• Structura slăbită a dinților

Dacă plombele dentare sunt vechi, pot fi infiltrate cu saliva si bacteriile formeaza noi carii acolo. O fisură în același dinte poate provoca, de asemenea, această problemă. Acest lucru adaugă stres la dinte, îi slăbește structura și îl face incapabil să susțină o nouă plomba.

Adresa

Sector 6: Strada Olanesti nr. 2,